Admin |
Wys³any: Czw 21:08, 26 Maj 2005 Temat postu: [REGULAMIN] Regulamin forum !! |
|
Jest to regulamin forum computersite.ostrog.net, który bedzie co jaki¶ czas edytowany.
O wszelkich zmianach bêdzie widnia³o og³oszenie na stronie g³ównej.
1. Zabrania siê u¿ywania wulgaryzmów, obra¿ania innych u¿ytkowników, ich pogl±dów, uczuæ, wyznania etc.
2. Zabrania siê u¿ywania ¿adnych linków, które obra¿aj± innych u¿ytkowników tego forum, ich pogl±dów, uczuæ, wyznania.
3. Stosowaæ siê do netykiety!!
4. Zabrania siê reklamy stron www o tematyce niezgodnej z prawem, czy te¿ zawieraj±cych tresci ³ami±ce niezgodne z netykiet±!!
5. Admin, Junior Admin i moderator maj± zawsze racjê. Je¶li siê nie zgadzasz z jak±¶ decyzj± przez nich podjêt± to pisz do nich Prywatn± Wiadomo¶æ !!
6. Zanim napiszesz temat skorzystaj 2x (!!) z funkcji SZUKAJ. Mo¿e akurat dany temat by³ poruszany na forum.
6. W wiêkszo¶ci kategorii, o ile to mo¿lwie, a szczególnie w kategorii WEBMASTERING, GRAFIKA oraz OCENA proszê dawaæ odpowiednie PREFIXY przed tematem, np [HTML, [PHP], [TOP], [LOGO], etc., np:
Cytat: | [HTML] Problem z tablkami |
Czyli reasumuj±c prosze nie dawaæ nazw tematu typu "POMOCY!! POMÓ¯CIE!! NIE WIEM JAK TO ZROBIÆ" etc.
7. Twoim nickiem nie mo¿e byæ wyraz wulgarny, ani link do innej strony WWW.
8. Na forum mo¿na posiadac tylko i wy³±cznie jedno konto !!
9. Staraj siê trzymaæ teamtu i nie offtopicowaæ !!
10. Je¶li nie masz nic konkretnego do napisania, to najlepiej nie pisz wcale.
11. Pisz w odpowiednim subforum, a nie gdzie ci siê podoba.
12. W jednym temacie omawiamy jedn± sprawê/problem! Nie umieszczaj kilku pytañ w jednym topic'u.
13. Szanujmy jêzyk polski. Proszê nie zamieniaæ "u" lub "ó" na przyjête potocznie "oo", lub te¿ "sz" na "sh". Zrozumiem, je¶li kto¶, czasem u¿yje jakiego¶ ³atwo zrozumia³ego slangu, np. "siemka" lub "ziomki", ale niech to nie bêdzie notoryczne! A je¶li ju¿ wam siê to zdarzy to nie piszcie np. "Elo na maxa full ziom, masz zajwke na koks?" Prosze tak¿e o staranie sie pisaæ bez b³êdów ortograficznych, np. durzy lub rze. Jak napiszesz posta to dwa razy go przeczytaj i sprad¼ w S³owniku Poprawnej Polszczyzny czy nie zrobi³e¶ ¿adnego byka !!
14. Je¶li nie uzyska³e¶ odpowiedzi nie dopisuj postów typu: „Ludzie! Nikt nie wie ” lub „Proszê. Pomó¿cie”.
15. Je¿eli w swoim po¶cie chcesz umie¶ciæ fragment kodu, tre¶æ b³êdu tc. karzystaj z tagów [code ][/code ] (bez spacji w tagu).
16. Odpowiedzi mo¿na udzielaæ tylko na forum ew. na PW. Dlatego w po¶cie jest nie dopuszczalne napisanie np.: "Jak kto¶ wie, niech odpowie na mój numer gg:xxxxxxx lub maila: xxxxxx@xxx.xx.
17. Je¶li chodzi o obrazki w podpisie to mo¿na dawaæ tlyko emotikonki dostêpne na forum w³asne sygnaturki o maxymalnym rozmiarze 300x80!
18. Podpis nie mo¿e zaiweraæ wulgaryzmów, ani tre¶ci obra¿liwych !!
19. Avatar nie mo¿e przedstawiaæ tre¶ci pornograficznych oraz innych, które mog³yby byæ niezgodne z Polskim prawem i netykiet±.
20. Regulamin dotyczy ka¿dego, oprócz Administratora i Junora Administratora !! Niektóre punkty nie dotycz± te¿ Moderatorów forum.
21. Za z³amanie niektórych pkt. regulaminu (nie bedê wymienia³ których bo to nie ma sensu) grozi ostrze¿enie, a za niektóre BAN. 4 ostrze¿enia = ban. Oczywi¶cie najpierw jest ostrze¿enie s³owne .
22. Moderatorzy nie mog± edytowaæ postów userów, chyba ¿e znalaz³a siê w nich tre¶æ niezgodna z regulaminem. Wtedy jednak musz± o tym poinformowaæ dodaj±c na koñcu posta odpowiedni tekst napisany kolorem czerwonym.
23. Kolor czerowny jest przeznaczony tylko i wy³±cznie dla Administratora, Juniora Administratora oraz Moderatorów!
24. Aby nie obci±¿aæ za bardzo serwera, proszê - o ile to mo¿liwe - aby swoje prace graficzne, oraz pliki, które udsotêpniamy nie umieszczaæ bezpo¶rednio na forum jako za³±cznik tylko na jakim¶ serwerze (najlepiej swoim) a na naszym forum daæ tylko link do pracy/pliku. Je¶li chodzi o pliki graficzne istnieje strona, na której mo¿emy umie¶ciæ za darmo nasz± grafikê, oto adres: www.imageshack.us |
|